Happy New Year - Reisverslag uit Peking, China van Koen en Linda - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Peking, China van Koen en Linda - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Koen en Linda

01 Januari 2012 | China, Peking

Hallo Allemaal,

Zie het filmpje voor onze boodschap voor jullie. Op de verhalen moeten jullie nog even wachten.

Groetjes

• 01 Januari 2012 - 06:02

Kirsten En Dennis:

Gelukkig nieuwjaar! Dat jullie het komende jaar maar ontzettend veel mooie en bijzondere reismomwnten mogen beleven!

Liefs
    Kirsten en Dennis

• 01 Januari 2012 - 09:01

Dorshout P-T:

Hoi Koen en Linda,
    We wensen jullie in 2012 heel veel reisplezier in goede gezondheid en verwondering in alles wat jullie tegenkomen op deze trektocht.Wij genieten mee.
    Gisteren hebben we weer heerlijke oliebollen gegeten bij jullie thuis.Ik bewonder Doortje die de hele middag heeft staan bakken voor zo'n veertig man.Geweldig.
    Houdoe,tot de volgende keer.
    P-T

• 01 Januari 2012 - 10:28

Fons En Mieke Van Ho:

Gelukkig nieuwjaar en nog een prettige reis.

• 01 Januari 2012 - 10:36

Jeanne En Michel:

Hoi LInda en Koen.

Wij wensen jullie een heel goed 2012 met veel reisplezier en genot in goede gezonheidtoe vanuit het natte nederland.

Jeanne en Michel.

• 01 Januari 2012 - 11:39

Toos En Hans __/)__:

Linda en Koen,
    Ook voor jullie het aller, aller beste voor 2012 en vele mooie momenten (waarvan wij graag meegenieten).

• 01 Januari 2012 - 12:17

Cindy & Sander:

Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wij hadden op 31 december 2011 een minder spectaculair uitzicht (voortuin van AV & Fem, ook mooi haha). Trouwens wel 30 seconds gedaan, nog altijd is iedereen even fanatiek ;)....

• 01 Januari 2012 - 13:47

Lisa Weber:

Hoi Koen en Linda, de allerbeste wensen voor 2012, geniet ervan en doe voorzichtig! Groetjes, Lisa

• 01 Januari 2012 - 14:40

Inge:

Hoi Linda en Koen,
    Wat leuk om jullie weer even te horen. Jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    En natuurlijk nog heel veel plezier op jullie reis.

Groetjes, Theo en Inge

• 01 Januari 2012 - 18:47

Patrick & Danielle:

Koen & Linda,

Wij wensen jullie ook een gelukkig nieuwjaar! Met al het beste voor 2012!

We zijn oudjaarsdag heerlijk op de oliebollen geweest bij Kanters thuis! Nieuwjaarsnacht hebben we tot vroeg in de ochtend nog gefeest. Gelukkig hebben we inmiddels de gemeentelijke nieuwjaarsreceptie met de carnavalsvereniging er al weer op zitten! Danielle heeft de nieuwjaarsreceptie van Blauw Geel ook gedag gezegd, maar Patrick wild nog niet naar huis...!

Nou, tot jullie volgend verhaal!

Liefs Patrick en Danielle

• 01 Januari 2012 - 18:48

Patrick & Danielle:

wild = wilde

;-)

• 01 Januari 2012 - 21:34

Adrie En Lieke:

Happy New Year, bonne année, feliz año nuevo, gekukkig neujahr, apodanno di gekukkig
    .... oftewel gelukkig nieuwjaar!!! x

• 01 Januari 2012 - 21:35

Adrie En Lieke:

Oja.. de oliebollen van moeders (Koen) waren weer heerlijk!! Thnx a lot!

• 01 Januari 2012 - 23:12

Mama:

Hai lieverds...gelukkig 2012 en heel veel plezier nu in China...
    wel leuk hoor die chinese muur, maar die hebben wij hier ook hoor....(geintje)

je (schoon)moeder....Annie

• 02 Januari 2012 - 11:49

Sjakie:

Happy New Year!!

Hoe was t vuurwerk in China? Lijkt me dat ze daar gigantisch veel afstoken of exporteren ze alles door? Haha! Die filmpjes waren me nog helemaal niet opgevallen, super leuk!!
    Veel plezier nog en hopelijk snel weer een verhaaltje!
    Groetjes!

• 02 Januari 2012 - 12:09

Frans En Marianne:

Hallo wereldreizigers, wij volgen jullie en genieten van jullie verhalen.
    Wij wensen jullie alle goeds en geluk toe in 2012!!
    En genieten maar!
    Groetjes en liefs, Frans - Marianne

• 02 Januari 2012 - 13:43

Tessy:

Jullie ook de allerbeste wensen voor 2012! Maar dat komt helemaal goed met al die mooie dingen die jullie daar nog mee gaan maken! Nog flink vuurwerk afgestoken.daar? Hier was het voor mij wel.een.erg braaf nieuwjaar! Aan de jip en janneke champagne! Lin, volgend.jaar drink ik met jou gewoon weer een goeie borrel hoor!

Xxx

• 02 Januari 2012 - 14:50

Hein En Anja:

Hoi Koen en Linda,

Vanaf hier willen wij jullie een heel fijn, gezellig en vooral een gezond 2012 wensen.
    En dat jullie geweldig mogen genieten het komende jaar!!!

Groetjes Hein, Anja, Jordy, Marvin v. Heeswijk

• 02 Januari 2012 - 17:19

Loes:

Ni Hao Koen en Linda!

Bevalt het daar in het koude China? Wat een ontzettend leuk filmpje!!! Gemaakt op het eindpunt van onze reis!! Onvoorstelbaar daar he?!

Wij gaan morgen richting Laos en hopelijk zien we jullie over een maandje al, joehoe!!

Geniet ervan mensen van het goede leven!

Kus

• 02 Januari 2012 - 21:45

Sjan Van Erp:

hoi koen en linda,

een gelukkig nieuwjaar en reislustig nieuwjaar, het blijft mooi om alles te volgen
    groetjes Sjan van Erp

• 04 Januari 2012 - 16:53

Koos:

Allereerst de beste wensen voor 2012! Wat gaat dat een vet jaar voor jullie worden! Hoe was het vuurwerk in China? Is het allemaal zo vet als dat wij denken?

Hopelijk zijn de eerste dagen China beter bevallen dan de eerste dagen India... Ik heb jullie even een mail(tje) gestuurd waarin ik zo kort mogelijk de dingen heb opgeschreven die ik gedaan heb, of waarvan ik weet dat het mooie plekken zijn. Laat maar weten als jullie nog vragen hebben.

Geniet er nog van!!!

• 05 Januari 2012 - 18:57

Dav En Fem:

Wij wllen jullie ook nog een heel gelukkig nieuwjaar wensen!
    Geniet van alle geweldige ervaringen die jullie dit jaar mogen gaan beleven!
    Jammer dat het skypen niet gelukt is, maar dat bewaren we voor een volgende keer.
    Liefs Dav en Fem

• 05 Januari 2012 - 20:05

Samie Moese Mars:

halo koen en linde hoe maken jullie
    nog de beste wensen
    groetjes samie

• 06 Januari 2012 - 18:56

Willy:

Wij zijn wat aan de late kant om jullie alsnog een skon 2012 toe te wensen.
    Ik lees jullie verslagen met plezier. Mooie foto,s en video,s China? het zal weer een heel andere cultuur wezen.Ook naar deze verslagen kijken we uit.
    Gr Johan en Willy

• 08 Januari 2012 - 11:43

Hannie:

Hoi Koen en Linda,

Allereerst een heel fijn, gezond en avontuurlijk 2012!
    Maar dat zal wel lukken.
    We hebben weer genoten van de prachtige verhalen en mooie foto's, en kijken alweer uit naar de avonturen in China.
    Heel veel plezier.

liefs Johan Hannie en Lizan.

• 08 Januari 2012 - 16:20

Huub En Martha:

Hoi Koen en Linda;
    Mooi om jullie verslag te lezen de de foto's te zien. Onze computer is een hele tijd kapot geweest, vandaag de late reactie. Jullie ook een goed 2012 gewenst. Geniet van China. Ben weer benieuwd naar het verslag van dat land. Zal wel weer heel anders zijn dan in India.

• 09 Januari 2012 - 10:32

Laura Van Hassel:

Hi Koen en Linda,

Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Dat jullie nog veel plezier mogen hebben met jullie rondreis. De verslagen en de foto's zijn super!

Groetjes Laura

• 09 Januari 2012 - 19:18

Eliza:

Beste wensen, Koen en Linda!